keskiviikko 6. marraskuuta 2013

Jotain pälätystä ja tärkeää asiaa!!!

                                        Karvaisia kuulumisia




Jee pitää ihan alussa sanoa että olen ihan mielettömän iloinen että minulla on jo youtubessa 5o TILAAJAA! Ajatelkaa että yli  kahdessa viikossa niitä tilaajia on tullut jo 30!!!! Siis mahtavaa! Sen kunniaksi voisin tehdä Perjantaina jonkun videon tänne ja youtubeen :) Mitäs pidätte blogini ulkoasusta? Eihän se hirveen kanimainen ole mutta ei kai se haitta sillä tärkeää on se että jaksatte vain seurata! :) Ja mulla on jo 4 lukijaakin blogissani joka on hirmu kivaa :)) Mikä olisi muuten seuraava teidän mieleenne tuleva postaus? Saatte ehdottaa kaikenlaista.. Perjantaina tulee kavereita mulle kylään mutta silloin voisimme kanssa taiteilla jonkin näköisen pätkän.... Mulla ei oo ollu valitettavasti aikaa kirjoitella blogiini oikein mitään koska on ollu näitä kokeita ja Joulukiireitä
Ajatelkaa joulukin on jo kohta :) Olisko kivaa jos tekisin jonkun joulukilpailun tai jonkun joulukalenterin? :) Sellasen kaniin liittyvää hoito-ohjeita ja muihinkin eläimiin liittyvää? :) Meillä kun näitä karvatassuja on ja karvattomia :D Mutta kertokaa ihmeessä jos teitä kiinnostain kalenteri ja jotain kivaa... MItä te muute toivootte joululahjaksi? Mä toivon meikkejä ja kaiken näköstä sydeemii.. :D Mut voisin tehä jonkun näkösen listan ja sit ku joulu on ollu jo niin teen listan mitä sain.. Mut mul on huomen Fysiikan-koe joka on silleen aika helppo mut koskaan ei voi tietää mitä ne kokeen tekijät siihen tunkee.. Mut toivoisin saavani konkun hyvän numeron ni pystyy joulua viettämään iloisen joulun <3 Menen nyt tästä lukemaan ku muuten kokeesta tulee joku aivan surkea! Ja kuitenki mun luokalla on tosi kova taso et opettaja on aika kiree.. Et siinä ei auta ruttuilla päin naamaa vaan olla silleen jojojo :D Mut nyt tääki tonttu menee avaamaan kirjan ja jankkaamaan erillaisia luonnon omia aineita tai jotain mitä lieneenkin siinä ny koitetaan jakkaa:)) Mut meen moikka !
 
 
 
 
 
xoxo: Nelli
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

                                                Huomen tulee varmaan jotain eläin kuvia :DD








 
Takusta kuva <3
 
Ja arvatkaa mitä?
 
Taku pääs mun huoneeseen <3 Eli se on ns. mun oma<3 Mut mun veljenki vaik se ei hoida sitä.. JA Äitini<3333

Ei kommentteja: